Äntligen

Äntligen kan jag få gå ut med en liten hemlis. Eftersom nu Josse har vågat presentera den på sin blogg så berättar jag har med. In My House Josse ska öppna en egen inrednings/klädbutik i centrala Ronneby. Jippppiiii ska bli så kul att följa denna galet kreativa tjej och hennes butik. Och för alla er som har beundrat hennes hem och följt hennes små underverk genom In My House Bloggen kommer det nu att finnas en möjlighet att köpa hennes alster eller få massa tips och råd om hur ni ska göra.

JAG ÖNSKAR DIG ETT MEGASTORT LYCKA TILL JOSSE MEN JAG ÄR HELT ÖVERTYGAD OM ATT DET KOMMER ATT GÅ BRA FÖR DIG.



Kommentarer
Postat av: josse

Fniss, å tack,,,, va söööt du ä =)

Hehe,,, va kul att du valde de fotot - där står jag med benet upp haha

Jag är jätteglad,,,och ska göra allt så bra jag bara kan.....

Stor kram

2009-09-07 @ 00:12:39
URL: http://in-myhouse.blogspot.com
Postat av: Jannice

Jag kan bara hålla med!! Det kommer gå strålande, underbar mix !!



Kram från en tös som pluggat och bott i Ronneby några år:)

Jannice

2009-09-09 @ 08:44:27
URL: http://www.addsimplicity.blogspot.com/
Postat av: Milla

Ja detta är SÅ roligt och spännande!!!

Kul att hitta hit också! Ska läsa igenom din blogg ordentligt! Halva min släkt bor i Ronneby så det blir ett och ett annat besök dit.

Återkommer!

Kram

2009-09-09 @ 13:13:06
URL: http://milla-andante.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0