Regn, regn,regn

idag är det ju inge vidare roligt väder. Jag som är soldyrkare gillar det inte alls. Men kanske kan ni som finns ute i butikerna liva upp denna måndag lite. Vad har ni för kul på gång, har ni några bra erbjudande. Ni kan väl skicka ett mail för idag behöver jag lite uppmuntran. Och  jag tror inte att det är några andra heller som skulle ta illa upp av lite bra regniga måndags erbjudande.
Eftersom invigningen av Karön innebar att inte bara jag badade utan även min älskade rosa mobil. Så kanske ni har några bra tips på vilken jag ska satsa på nu. En vattentät kanske;-)
Så kom igen. Mailar eller smsar ni så lägger jag upp dem. Vissa nu vad Ronneby har att erbjuda en måndag i maj.


Kommentarer
Postat av: //E

trevlig blogg du har! HA en toppen dag i regnet som bara öser ner!

2009-05-18 @ 12:14:32
URL: http://littleprincess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0