På väg till soptippen



Hmmmmm jag ger mig lägger ut bilderna själv eftersom de antagligen kommer ut ändå.
Skulle till soptippen men lyckades parkera bilen såhär lite fint. Släppet är fortfarande fullt med skräp. Och sen säger de att blondiner inte är smarta kan nog intyga att det finns ett par brunetter också. Ja ja jag har ju bjudit på många skadeglada skratt i helgen i alla fall och telenor har väl tjänat sig en hacka på alla gånger den de här bilderna har skickats på mms. Hur det egentligen gick till. Ja det kan men ju fundera på. Men bilen  var inte igång när den hamnade här.

Tack i alla fall till killen från soptippen som hjälpte mig upp utan att skratta ihjäl
sig. Tror dessvärre att mina upptåg på soptippen snart är underlag till en bok.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0