Invigning Tjärö.

I torsdags hade Tjärö invigning. Jag kunde tyvärr inte närvara men det var väldigt mycket folk där. Grillade korvar gick som smör i solsken och restaurangen var fullsatt.
Jag och familjen åkte däremot ut en runda på fredagen. Åt lunch och njöt av det fina vädret. Lunchen som bestod av hjortstek från Eriksberg med svampsås var en helt fantastisk smakupplevelse. Till efterrätt valde jag hemmagjord chocklad (den smälte i munnen och en låda av den står högt på min önskelista till födelsedagen).
Så jag kan varmt rekommendera en runda till detta paradis. Vet att planerna för framtiden är många och storslagna så det finns mycket att se fram mot. Det lär nog bli många härliga sommardagar med familjen på Tjärö i sommar,

LÄNK TILL TJARÖS HEMSIDA:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0