SPIKMATTA???


Shakti - den indiska spikmattan  

Shaktimattan - en spikmatta du kan lägga i väskan!

Med 6000 akupressurpiggar!

Placerade i ett perfekt geometriskt mönster,

behandlar effektivt akupressurpunkter och nerver utmed ryggraden.

Löser effektivt alla sorters spänningar, frigör endorfiner och lyckohormoner.

Det ger en meditativ djupavslappning.

Återskapad enligt den 5000 år gamla Indiska Vedakunskapen.



 

Vad säger andra om Shaktimattan?


"Shaktimattan är det bästa som hänt mig! Det bästa köpet någonsin, den är helt fantastisk! Har haft den i ca 2 veckor, redan har: min ångest har försvunnit helt, sömnproblemen blivit bortblåsta och min lust har väckts till liv! Jag känner mig glad och pigg i höstmörkret! (Det hör verkligen till ovanligheterna.) Jag känner mig nästan svävande på något sätt, samt att jag redan börjat tappa mina överflödiga kilon! Toppen! Alla mina vänner och bekanta har fått prova min mattan, alla älskar den och vill ha en egen! Tack så mycket för att Ni finns och har dessa underbara mattor till försäljning så alla har chans att få äga en!"

Carolina Frisk
 



Ni hittar den självklart i Ronneby. Inga-lills hälsobod säljer den. Priset är 650 kr.
Ett otroligt bra pris med tanke på effekten.
 Vll ni prova den redan idag så har Inga-lill
precis fått in nya på lager men de går som smör i solsken så vänta inte förlänge.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0