Ibland vill jag ha en till....

När man kommer ut till Veras Hus (fantastiskt beläget i brunnsparken) så kan man ju inte låta bli att tänka tanken om ett barn till att klä i dessa underbara kläder. Men så kommer jag snabbt på vad mina barn brukar säga. "Mamma det är bättra att vi lånar Melvin". Och det kan de ju ha rätt i för då kan vi lämna tillbaka honom när vi har gjort allt det roliga. Veras Hus har ett sortiment som man omedelbart blir glad av. Unika och helt oemotståndliga. Jag var på jakt efter en present till lille kusinen och hittade självklart de perfekta byxorna. Gröna med vita stjärnor på. Lyckan kommer att bli total.
Jag kan absolut rekommendera ett besök eller besök deras webshop adressen har ni längre ner eller om ni klickar på bilden.





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0