Hmmmm KARÖN

Som ni såg i mitt förra inlägg så är det tre herrar från Karlskrona som förhoppningsvis kommer att driva Karön sommaren 2009. Jag personligen önskar dem lycka till och hoppas att ny får genomföra alla era visioner.

Ja Karön denna fantastiska skärgårdsidyll strax utanför Ronneby. Här har allmänheten umgåtts, promenerat och badat sen på 1800 talet. Många generationer är vi som har växt upp här. Som barn var det ett av våra smultronställen dit vi tog båten för att bada eller leka i den vackra naturen.
I tonåren var vi alltid ett gäng som åkte hit och grillade eller tog ett nattbad. Första kärleken är det nog långt fler än jag som har mött på vår underbara ö. Många är nätterna som vi har tillbringat på ön och de fantastiska soluppgångarna har vi mött själva eller med bästa vänner. För att inte tala om midsommar som vi har tillbringat på vår ö sen 30 år tillbaka.

Så av hela mitt hjärta önskar jag att Jocke, Morgan och Niklas tar denna ö tillbaka till vad den en gång har varit.

ÄN EN GÅNG STORT LYCKA TILL


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0