En liten vacker blomma

Idag var en sån där morgon när allt blev fel:
Den äldsta sonen och jag rök ihop, av någon anledning har vi inte
samma åsikt om vad som är viktigt på morgonen. Att komma i tid till bussen
eller att håret ligger rätt. Vad är det jag har glömt. Är det så längesedan håret
var viktigare än tiderna. (Kände mig allt lite gammal där.)
Sen försökta jag upplysa min hund om att han bara skulle gå ut
och kissa och sen komma direkt in för matte var hungrig.
Förlorade igen. Mina tulpanlökar är så mycket intressantare en
en sur matte.
När jag äntligen sitter där med min frukost så knackar det på dörren. Men vad f--.
Utanför står mamma med min favortiblomma och helt plötsligt ser dagen inte så
illa ut.
Tänk på det alla där ute att ett leende
eller en liten gest kan förändra dagen för din omvärld.
SÅ.

LE OCH HELA VÄRLDEN LER MOT DIG.
(Prova det är Gratis:-) 





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0