En bild säger mer än tusen ord....
















Var inne en sväng hos Morgan på Kallinge Radio igår. Egentligen i ett annat ärende men jag fastnade framför en dator där jag kunde framkalla mina digitala bilder. Hade precis fotat mina barn och deras kompisar när de hade plockat fram sina steetsurf brädor. Var ju tvungen att testa. Hur enkelt som helst och det tog mindre än 5 minuter. När jag kom hem samlades alla grabbarna runt korten. Ibland upplever jag att det är roligare att titta på "de gamla vanliga" korten än de digitala i datorn. Och för att inte tala om lille kusinens lycka när han fick ta med kortet på de stora grabbarn hem. Hade varit lite jobbigt att skicka med datorn. Speciellt eftersom han promt ska ha med kortet i sängen.
Sen fanns det massa andra finesser där man kan göra almenackor och snygga bilder med ramar runt. Finns och också så att man kan skicka iväg och beställa en bokmed sina bilder m.m. Men det allra bästa är att det gick så snabbt. För visst är det fler än jag som tycker att det är jobbigt att vänta.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0