Uno Svenningsson

Ursäkta min sena uppdatering men jag har ägnat dagen åt att bråka med min internetuppkoppling av någon anledning så har vi inte alls varit överens. Och det gav sig inte förrän jag hotade med att slänga ut alltihop genom fönstret.
Igår var vi och tittade på Uno Svennnibsson på Karön. Jag kan bara säga att en bättre kväll än så blir det inte. Av 5 möjliga så får den 6 av mig. Inte bara för att Uno är en helt underbar artist som man definitivt ska höra live utan också för omgivningen och det underbara värdet. Att sitta och lyssna på bra musik med utsikt över havet och en neråtgående sol, kan det bli bättre. Karön är det ultimata stället att hålla något mindre konserter på. Och för er som inte var där kan jag bara säga att ni missade något. En helt magisk kväll.
Men ni får fler chanser i sommar så missa inte dem.

Kommentarer
Postat av: Katarina

Visst är Uno sk mysig att lyssna på. Hoppas att ni får en fortsatt trevlig sommar vecka vink

2009-06-30 @ 20:03:40
URL: http://ina73.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0