Karön - Wallenbergare

Fick precis ett samtal från Joakim på Karön. Från och med idag serverar de söndagslunch mellan 12 och 17. IDag står det bland annat WALLENBERGARE på menyn. ÅÅÅÅÅ jag blir så lycklig för det är det bästa jag vet. Äntligen någon som har fattat att man vill ha vanlig svensk husmanskost på en söndag. Priset hamnar på 149 kr. Och det kan man väl absolut inte klaga på. Jag lovar att återkomma under kvällen med vilket betyg Karöns Wallenbergare får.  Annat på menyn idag är kotlettrad, Röding och stekt sill om nu någon inte skulle vilja ha Wallenbergare. Jag har redan ringt ut och bokat mina för det vore ju fullständig katastrof om man kom ut och de var slut. Vill ni med boka kan ni göra det på
 0457-462601.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0