En liten, liten hemlis.....shysssss

Närman slår upp tidningen i på morgonen så har vi de senaste månaderna möts av den ena nedläggningen efter den andra. Så trist. Men nu vänder det. Jag råkar veta att under hösten kommer det att bli minst två nyöppningar i Ronneby centrum. Den ena är inom mode och den andra inom ett område som jag vet många har saknat i Ronneby.  Tyvärr får jag inte säga mer men jag lovar att komma tillbaka så fort jag får gå ut med det .

Är det någon eller några som sitter hemma och funderar på att starta eget. Så ta chansen nu. Visst är det en tillfällig nedgång men å andra sidan ska man ju vara med när det vänder och det gör det snart. Eftersom Sko.Dej lägger ner i Ronneby så vore det ju underbart om någon ville starta inom den branschen för visst behöver vi två skobutiker i Ronneby.
Har ni andra förslag på vad vi skulle behöva så maila mig så ska jag lägga ut det som förslag. Jag vet att det finns många som är sugna på att starta eget.

Maila mig här: 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0