Nikon D60

Idag har jag testat en ny kamera. En Nikon D60. Ville se om bilderna verkligen blev så mycket bättre med den än med min gamla kamera. Och japp det blev de. Vilken otrolig skillnad på kamera och kamera. Och då har jag inte änns börjat läsa instruktionsboken än. Bara testat på de lätta inställningarna men jag är redan helt kär. Framför allt när jag vill fota barnen eller Tjabo som aldrig kan vara stilla mer än en mikrodels sekund , då gäller det ju att kameran hänger med.
Så ska ni köpa en riktigt bra enkel kamera så kan jag varmt rekommendera Nikon D60.
Jag hittade min på Euronics. Jag säger min redan nu efter som jag aldrig mer kommer att kunna fota med min gamla kamera. :-). Så sorry Morgan men du kan se dig i stjärnorna efter din kamera.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0